Kickifohlin

Lite ditten och datten. Om allt och inget.... Är femtio plus men det känns som om livet börjar nu. Läs gärna mina rader och ha tålamod med obegripligt språk, stavfel samt underlig svenska!

Åker snart till Norge!

Kategori: Allmänt

 
Jag och mina yngsta flickor!
Snart ska vi ses allihopa. Vi har lyckats bli lediga samma helg. Vilket inte är alltför enkelt. Vi jobbar alla tre på helger. Vi jobbar extra om det behövs alla tre och vi brukar inte säga nejtack till jobb.
Elin på espresso house i Norge , Ronja kör hemglass och jobbar utöver det som dealer på Cherry borden på krogen.
Själv kör jag brödbil .
Men plötsligt händer det!!😍❤
Dock så är inte sonen hemma och sonhustru Marthe för de är i Rom. Men jag och Ronja lånar deras hus. Eller kanske bara blir jag?
Hur som helst ska det bli roligt att åka till Norge!
Behövs lite glädje i livet också. Haft för mycket tråkigheter av olika slag i livet en längre tid nu. Så dags med att ha det bra!
 
 
Kommentera inlägget här: